:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Tuesday, January 3, 2012

when the NEW YEAR appear, can i dissappear??

ohh today is 4th January 2012 =.='
can said that " aku baru sedar dah masuk tahun baru!"
damn. aku dah masuk 20-an
kecewa sebenarnya bila my "teen" dirampas oleh adek2..
korang jaga "teen" kami tu baek2 yaa..
built many memoriable in yr "teen"
this is because of yr "teen" seriously will be the most happening zaman.
hahah. can i mixed my bahasa? sorry lah kalau ada yang tak suka, bukan apa, just untuk suka suka ;)

hurm.. pada 30 December 2011, aku TELAH DIMAAFKAN.
Alhamdulillah... bak kata mu, 0-0 deyh?
hehehe.. thank you for accept me again..
even if we're not like before.. but at least, i know i've been forgiven..

bila tarikh dah 4hb.. bermakna ada lagi dua hari nak MULA FINAL EXAM
lagi 12 hari nak HABIS EXAM..
selama 2 minggu study week, hanya seminggu yang aku pergunakan sepenuhnya untuk study..
seminggu lagi apa crita?? haha tuu dia yang aku duk lepak kat rumah melangok tengok movie..
tapi ada 2 hari aku hanya mampu baring dikatil kerana demam yang sangat teruk dan paling teruk =.=
Alhamdulillah.. kebah jua di hari ketiga.. 
akhirnya hari jumaat diminggu pertama itu aku dihantar pulang ke UITM oleh ayah ku..
balek2 je.. appoinment dah menanti..
mana tak nya, belum apa2 dah ada yang deal suh aq ajar account.
wow, aku tutor account tuk classmate aku.. kelasss kau tyrahh... hahah
tapi, aku bukan lah yang paling pro account pun..
ada je yg boleh score lg tinggi dr aku..
tp aku je yang sanggup ajar diorang..
yg lg hebat tu pun.. tak reti n tak sanggup..
aku hanya redha n cuba yang termampu...

"Ya ALLAH, ku mohon..
ampunkanlah segala dosaku
permudahkanlah penyampaian ilmu mu
bantulah aku dalam membantu mereka yang memerlukan bantuanku
sesungguhnya, segala ILMU itu hanya milik-MU"

"Ya ALLAH , ya RABBI..
hanya pada-MU aku berserah..
ku hanya mampu berusaha..
pada-MU ku berharap..
tenangkanlah aku menghadapi peperiksaan ini
mudahkan lah aku menjawab soalan2
ingatkanlah aku segala apa yang aku telah pelajari
tingkatkanlah daya ingatkan ku
kerna peperiksaan ini akan memberi kesan kepada peperiksaan akan datang
sesungguhnya ENGKAU yang maha Kuasa"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...