:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, January 5, 2012

ohh ACCOUNT !


terima kasih cikgu!

apabila kawan2 aku memaksa aku mengajar diorang walaupun aku dalam penat dan letih,
aku seperti dapat merasakan pengorbanan seorang guru, pensyarah yang tidak pernah lelah mendidik.
aku hanya mampu mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada guru2, pensayarah2, dan tidak lupa juga buat Ibu dan Ayah.. tanpa pengorbanan mu, mungkin ku tidak sampai ke tahap ini.

ALHAMDULILLAH.

segala perit aku rasa seminggu sebelum final exam account,
segala pengorbanan aku buat korang..
smpai sbjek lain aku tak dpt nk revise lebih2..
harap korang buahkan hasil ye..
aku doakan korang ingat semua yang aku tunjuk..
terima kasih juga sebab percayakan aku.
WISH US GOODLUCK!
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...