:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Sunday, December 11, 2011

its come again and again

i don't know how to story out..
but i think this is the real me..
people who doesn't know me well
they of course will describe me crazy, mad or something like that
this is because my awkward behavior is when suddenly yell at people
even if, there did wrong, i'm not suppose to yell at them right?
yes , that is my weak.. easily going mad for no tough reason.

actly bukanlah segalanya tanpa sebab..
tapi bila kepala otak dah set..
"bila aku bg warning lagi skali, die buat jugak..mmg terima lah nasib die"
tu je masalahnya.. bila die buat jugak.. apa lagi..
aku turun dr katil.. gegar pntu bilik smpai cam nak roboh
tau pulak die takut.. tanak bukak..
aku kalau die bukak pntu time tu.. aku nk sound care baek lagi..
tpi die tanak bukak pintu smpai aku kene tengking
"korang nk bukak pintu ke tanak?!"
n bila die bukak pintu sempat lagi gelak2 terkekeh kekeh depan aku yang tengah amarah ni.
aku apa lagi
"korang buat main apa?!"
dgn relax die jawab
"takdo gapo"
aku lagi hot...kepala hotak die tak de wat pape.. yg mengacau aku tu hapa?
"korang jangan kacau aku boleh tak?!! aku tengan tension nihh !!!"

korang dapat bayangkan tak betapa tak sopannya aku menyergah bilik orang n datang marah2 dgn tengking plak tuh.. sapa tak marah dengan prangai aku.. sape je tak benci aku kalau dah prangai macam ni.. aku punya niat nak berubah tu mungkin boleh bawak taun depan kot.. bukan mudah..
aku tak terniat nak marah dorang smpai benci aku.. aku just nk warning jangan kacau aku yang tengah serabot time tuh.. tapi aku tersilap langkah.. n bila aku tgk kat fb..

dah wujud pun status melepaskan rasa tak puas hati

tak kurang jugak dgn yg comment


bukannya setakat lepas aku normal.. malah dah lama aku sedar n dah lama aku malu dengan perangai sendiri..  sedaya upaya aku cuba conrol perangai aku since aku kat arau nih.. tapi tah kenapa, limit aku kawal terlepas jugak mlm ni.. why Athirah why? whyu become like this.. kau macam nak hancurkan masa depan sendiri je? please athirah.. sedar... sedar... jangan macam ni lagi.. bia lah apa orang nak cakap.. tapi kau kene betulkan balik keadaan.. arghhh.. macam mana pulak tu? ='(

lagi satu status melepas rasa tidak puas hati. bukan stakat meluahkan, tp mengutuk aq skali
tu laa.. mmg patut pun ramai tak suke aku kan??
sape je tak suke aku? cer citer sket..
set2 korang je tak suke aku..
sebab apa?
korang kan berlemah lembut.. mana reti marah
mara reti nak lepak2 ape sume...
aku ni je.. pape hal siket2 marah.. 
naek hangen tak tntu pasal,
pastu aku lak dah macam jantan kan ske lepak ngn dak laki..

selagiaku boleh control perangai aku,
aku sedar apa aku buat,
aku tau niat aku,
korang tak boleh sesuke hati nak menilai aku mcm tu.
okay fine, itu hak korang..
tapi korang kene tau jugak..
ALLAH s.w.t je tau luar dan dalam diri aku ni.
apa yang korang nampak tak semesti nya
itu aku..
dan jangan salah kan diri aku je,
jangan pandang orang ramai suke korang n korang tak dibenci.
maaf, aku bukan nak mmutar belit fakta , tapi jangan aku je yg sedar,
korang pun.. sedar kekurangan korang jugak.
 dalam amarah aku pun aku sedar..

 T_T


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...