:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, November 30, 2011

ouh no! November will dissappear

apabila November akan berlalu, maka December akan menjengah.
Final exam aku tak lama je lagi.. law tak silap on 4th January.

One month before exam (lebih kurang sekarang la)
=>assignment individu Management tak tersiap lagi
=>assignment group Management terk terbincang pun lagi. nak kene interview manager lagi.. mane nek cekau??
=>assignment group IT aku punya part lah paling susah iaitu Application. damn! tak buat lagi
=>assignment individu IT baru je bagi.. banyak pulak tuuu... busyy weii
=>video Arab untuk final assignment tak buat skrip lagi pun.

hampehh.. belambak kan keje aku? tapi ada nampak aku online fb tak? ada kan.. ada nampak aku twittering tak? konfem ada! ada nampak aku blogging?? okay baru harini.. tapi aku melayan novel internet lagi, melayan citer2 drama yg xsmpat tgk kt tv tu kat youtube. haduyaii.. bila aku na sedar ni weiii =.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...