:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, November 30, 2011

diluah mati SiPutih,ditelan mati SiBujang

"setiap yang berlaku ada hikmahnya"
kann??? hurm nothing happen to me.
it just a phrase that suddenly walking in my mind :)

apa yang aku rasa aku patut buat sekarang adalah.. making some update to my blog. this is because i miss to spend time here.. it almost 2 month. busy sama assignment, busy sama quiz+test, busy sama kawan2, busy mengorat lagiii .. hampeh! =.='

hurm, actly apa yang aku busykan tu betollah.. cume yg mengorat tu tipu okay. sume lelaki kat Uitm Perlis ni pandang aku macam species dorg jugak. demmm! kadang kadang ada yang bagi kat aku "weh, soryy aku lupe kau ni pempuan" tak lupa jugak yang ayat macam ni " kau ni jantan ke jantan??" huh! mcm ni pun ada "laa.. dr jauh aku tgk td.. kau ke yg jalan cm gangster tuh?". sumpahh aku kecewa. apa yang aku cuba terapkan untu membawa perubahan pada personaliti aku masih tak berjaya. one more Damnnnnn!!!

hurm.. bila tiap kali aku dengan gaya tersendiri aku.. org akan mengumpat dalam diam. tp bila aku buat sesuatu perubahan org akan senyap. tp dorg tak tau aku tengah rasa sangat hipokrit masa tu.. hahadoii.. ini dinamakan diluah mati SiPutih,ditelan mati SiBujang (okay, jgn pelik, putih n bujang tu nama kucing kesayangan aku).

so, any advice for me?? hurmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...