:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Tuesday, August 23, 2011

my love at the second sight failed again !

Pertama kali ku bertemu denganmu
Jantung ku berdegup tidak keruan
Perasaan aneh kian menjalar
Mengenang kisah lalu menjadi kelu
Hanya mata bertentang mata
Walaupun belum kita bertegur sapa
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku dengar suaramu
Hatiku terpaut merindui dirimu
Walaupun sehari tidak bersua muka
Mesej aku tak lupa
Alangkah hiba nya hati
Pabila kau mengaku
Kau sudah pun kembali bersama kekasih lama




Huargghhhhh !!!
bawak bawak bersabar ye Athirah..
Kau bukan menaruh harapan sangat pun
cuma terkilan kerana tetibe je kannn
haishhh .. bia lah gagal lagi pun..
belum masa nya mungkin..
dalam tempoh 4 tahun lagi nanti,
Insyallah kau boleh jumpe jodoh kau..
bia lahh mamat tuh ye Athirah..
tabahkan hati kau supaya tak tinggalkan die lagi
dan cuba jadi kawan yg terbaek tuk die
"Sebagai Manusia, Aku Sayang Padamu"
(perghh , kata-kata Laksamana Sunan dah kuar)


aku hanya jadi manusia pemendam rasa
orang tidak akan dapat melihat apa yg aku rasa
melainkan mendengar atau membaca luahan ini
biar lah ALLAH s.w.t saja yang tau
terima kasih kerana masih sudi menerima diri ini sebagai sahabatmu
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...