:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Tuesday, August 2, 2011

Masa Lalu

Semakin hari aku hidup , 
semakin banyak benda aku belajar , 
semakin bertambah pengetahuan aku , 
semakin luas pemandangan aku , 
semakin banyak pengalaman aku,
semakin terasa kematangan diri yang dikejar masa.

Mungkin tak nampak dengan mata kasar,
tapi setiap yang berlaku dapat dirasakan,
perasaan kian berubah,
tidak bisa kembali ke masa lalu,

Ya , hidup umpama roda,
tapi tidak bermakna kita boleh kembali ke masa lalu,
masa lalu hanya tinggal kenangan,
kita akan terus dan terus hidup tanpa berpatah balik.

Namun.. tanpa masa lalu,
siapa lah kita sekarang?
masa lalu banyak mengajar kita
hargailah masa lalu dan jangan didendami.


3 comments:

fiqq R'fake said...

aku ske post nie

ctnurathirah said...

:)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...