:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, January 6, 2011

Orang Garang Cepat Menangis?

cuba teka aku dapat statement kat atas tu dari mana?
haa , mesti tak tau! kan? kan? haha
acctually , lecturer ekonomi aku yang cakap .
aku tabik spring kat lecturer aku tu .
dia memang seorang yang sangat berusaha .
cara dia berhujah , korang takkan boleh sanggah ..
pendapat dia semua secara ilmiah .
sebab dia jugak lah aku berminat dengan ekonomi dan aku dah pun apply upu course ekonomi . 
hpefully sangat aku dapat course tu ! ;D

okay , okay..
back to topic..
sebenarnya statement tuh mcm ni 

"korang tengok ummi ni marah, ummi nak korang belaja usaha . orang garang ni cepat menangis tau sebenarnya , sebab perasaan sayang dia lebih"

statement tuh buat aku tertarik..
ummi berani ckap macam tuh ,
die tak kisah pun orang akan anggap die seorang yg cengeng(kuat menangis) ,
aku tabik dia !
sebab , kawan2 aku semua cakap aku ni garang ..
tapi hakikat nya..ALLAH je yang tau..
kalau korang pernah jd follower blog aku yang lepas ,
korang akan tau :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...