:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, January 6, 2011

Apa Aku Dah Buat ?!

aku pun tak tau ape aku dah buat..
tapi yang pasti..
dalam beberapa hari ni..
aku sedar , ada sorang classmate aku ni..
di macam ignore aku ..
em yelah , pandang aku pun taknak , 
bercakap dengan aku apatah lagi..
aku cuba buat biasa je..
kdg2 aku bercakap dgn dia ,
aku cuba tnya dia something..
tapi die sangat meng'ignore' aku .

yang buat aku sedar ,
bila dalam 2-3 harini aku busy dengan assignment,
tetiba aku cam rasa pelik..
kenapa dengan orang lain dia borak macam biasa ,
tp dia takde pulak tanya2 aku pape..
kadang2 , even tak borak pun..
atleast dalm sehari tuh mesti ade bercakap punya lah .
tapi sekarang takde!
dah berapa hari ni aku langsung tak bercakap dengan dia .
dia langsung tak respon ape aku cakap dengan dia.
yang lagi aku sedar pasal situasi ni ,
bila result MUET keluar ,
orang lain punya result dia ade lah jugak tanya2 ,
tp aku? takde! die tak tanya pun .
aku buat macm biasa je ..
sebok2 na tau result die jugak ,
macam tade pape jadi..tapi dia?????
hurm ,tu yang buat aku pelik ...

AKU DAH BUAT APE YE??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...