:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, February 22, 2012

the last but not least X)

fuh fuh fuh !
berhabuk wall blog aku ni. dah macam facebook plak ek ada wall2 nih..
hurm dah lama tak story kat blog ni..
tapi apa kan daya.. aku dah patut bersara dr dunia blogger.
dan sepanjang cuti smester ni.. banyak sangat bende dah jadi
tak tertanggung rasanya kalau diingat balik
sakitnya bukan kepalang...rasa nak hilangkan diri pun ada
tp alhamdulillah Iman masih bebaki didada
sebelum aku menghilangakn diri dr ni.. 
ni lah dia hasil usaha aku sepanjang 6 bulan semester 1 kat UiTM Arau .

Alhamdulillah.. walau aku sedikit terkilan sebab result bawah 3.00 pointer..
tapi aku tetap bersyukur.. syukran ya Rabb
sebab semuanya lulus
apa yang aku risaukan hanyalah jika aku gagal
aku tidak mahu menjadi pelajar repeater 
aku sangat bertetrima kasih kepada pensyarah2 yg sudi membantu dalam usaha pemarkahan kami
mudah mudahan murah rezki tuan puan
terima kasih kawan2 yg bantu sepanjang semester dan group2 assgment
hopefully korang semua lulus BMB1Ao and semua batch degree 2011/2012
"bersama-sama..tempuhi segala, saat gemilang akan tiba kan kita kecapi bersama"

next sem..
upgrade system study
"STUDY SMART"


~SAYONARA~

1 comment:

Unknown said...

fuyyooooo.. cantek tuh pointerr.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...