:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, December 22, 2011

i'm sorry

this is what i sent to them. i don't know whether they read n accept it or read n ignore or totally ignore it.. its up to them.. but i've done what should i do..


salam,
firstly,aku tak pasti aku hantar pada masa yg sesuai atau tidak,
n walaupun korang rasa berat, tp aku harap korang baca post aku ni.
aku nak minta maaf atas tindakan aku yang keterlaluan hari tu..
aku tau aku tak patut bertindak mcm tu..
cuma masa tu aku tak berfikiran rasional sebab bertubi2 masalh tetibe dtg,
n aku tak dapat control diri aku..
aku tak salahkn korang nak benci aku.
aku memang layak dibenci pun..dr dulu smpai skrg..
disebabkn fb yg mmbuatkn kte tak bercakap,
kat fb jugak aku nk minta maaf,
aku tanak kalau kita bersemuka,
ape yang keluar dr mulut aku akan sakitkn hati korang lagi..
aku tak kesah kalau lepas ni korang memang tanak kawan dengan aku dah..
aku faham n aku terima..
cuma aku harap korang dpt maaf kan aku 
n halalkan apa yang aku penah amek dr korang,
kalau aku berhutang, hope korang tuntut dr aku..
thanx sebab berkawan dgn aku sebelum ni..
jutaan trima kasih, sejuta maaf aku mohon.
GOOD LUCK TEST n EXAM.
ikhlas dr aku yg baru dapat kekuatan nak minta maaf..

-i'm crying typing this-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...