:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Saturday, October 15, 2011

Kesinai !

nothing much to story about Kesinai..
actly kesinai ni nama blok hostel aku kat uitm arau ni
before ni kan aku duk lua kampus disebabkan tak muat nk sumbat student degree kat dlm kampus ni..
tapi di sebabkan dak2 diploma dah abes exam..
dorang dah balik tu kan ada lah bilik yang kosong
so, rekotor arah kan student duk dlm kampus..
so, aku merasa lah life duk lua kampus n dalam kampus
kalau nak ikut seronok, lua kampus lagi seronok
tapi kalau nak ikut selesa dlm kampus lah selesa
bilik best wehh..duk 2 orang je..
bilik aku rasa terlalu tenang smpaikan korang akan rasa nak tido je lahh
hehehe..lntai tiles weh.. sejuk jehh



tapi... yang serabot kapla otak aku nih.. bila ada set2 PELAPIS ada program kat sini 
wat bising dokk .. kiri .. kanan.. kiri.. kanan.. kiri.. kanan..
berkawad tak kira pagi petang siang malam
pagi2 dlm kul 5.30 dah tlg kejut kteorg bgn (bising bkawad dorang)
mlm pulak tak cecah kul 12 tak sah..
bilik aku dah la tepi skali.. dekat je dgn dewan makan diorag tuh sume
aku nk g toilet pun takleh nk freestyle.. dlm kelam kabut tarik lah gak tuala or pape yg patut..
haishh.. sumbak lahh aihh.. =.='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...