:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Monday, September 19, 2011

Memori Dalam Hujan Waktu Cari Makan

dah macam lirik lagu dah
"memori daun pisang waktu jalan jalan"
(tah btol ke tak aku tak tau lah lirik die)
alaa.. yg lagu ala ala dangdut tuhh..

huhu bukan apa..
habes klas agak awal lah..dlm pkul 10.30 cmtuh rasanya
so, nak tggu bas dtg amek pkul 11.30
ada masa sejam lagi
plan nak pegi makan kat OREN
tapi, tup2 hujan sangat hebattt
so, kami plan meredah hujan
nak buat cmner payung takde
kalau tggu hujan reda tak dan makan pulak nanti
so redah je lah..
smpai putus cangkuk tali beg aku
aku punya baju kurung da lah warna putih
so, bila basah mmg nampak jarang lah kann
seksi sekejap aku.. naseb pkai tudung
law tak, free show jehh...
meredah hujan je dah amek masa 30mnit
so, tpaksa batalkan niat makan kat OREN ,
tp makan kat MUSHROOM jeh..
lepas mkan tggu bas jap then balek.

time dalam bas aku check henset..
dua2 fon aku ada msj..
dua2 dr classmate aku yg lelaki
"korang ada payung tak? nak pinjam la"
derrrr! kteorg yg pmpuan pun merdah hujan
diorang sanggup tuh nk pnjam kteorg ..
manja pulak lelaki zaman sekarang enn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...