:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Saturday, July 16, 2011

relakan anakmu~

Ya ALLAH
ku tau ini ujian buat ku..
berilah aku kekuatan
ENGKAU redha kanlah hati ibu bapa ku
rela kan lah aku merantau wahai ibu dan ayah..
jangan lah mengeluh wahai ibu dan ayah..
kerana ianya akan mematahkan semangat anakmu ini..
aku berjanji akan menjaga diri ini sebaik2nya
tabahkan lah hati ini Ya Allah..
berilah aku sokongan wahai ibu dan ayah.. 
RELAKAN LAHH ..

7 comments:

nurhannan nadhirah said...

sekali sekala merantau best tau tirah. mcm aku, dah masuk dua kali. hehe

ctnurathirah said...

aku memang teringin..
tapi parents aku berat sgt nk lepaskan uhh

nurhannan nadhirah said...

ala. mule2 je cam tuh.
lame2 oke la.
caye la.
hehe

ctnurathirah said...

hurm.. acctly ayah aku dah redha kot..yela, sbb die beriya2 je nk suh aku settle kan awl sume urusan utk pndftaran uh..
mak aku lak.. kesian kat ayah aku lah pulak nnti nk kne drive jaoh2..
adek aku lak duk menganjing la tmpat tuh dah lama lah.. buruk lah..die pun kata kat aku jangan pegi..
aku jadi serba salah pun ada..

nurhannan nadhirah said...

ala. jgn dngr ckp adik kau. U mane2 pun sume bngunan da lame2. hurm. oke la tuh. 7 jam perjalanan kan? aku pun. ayah aku nk drive jauh2. ayah aku mne nk larat, tp ko balas la jasa ayah ko ty. biar kite graduate smpai dpt dekan. insyaallah ayah ko msty bngge pnye. =)

ctnurathirah said...

insyallah.. em ye tak ye jugak kann..
kau pun jauh jugak JB-T'GANU..
sebenarnye aku tetap dgn pndirian aku.. aku tanak tuka.. cuma bila tgk muka mak aku cm risau je.. aku jadi sdih sket.. aishh

nurhannan nadhirah said...

tp aku dah biase dah JB-T'ganu. slalu balik kg kan. yurp. Allah dah aturkan hidup kite. itu yg terbaik. mesti ade hikmahnye. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...