:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Tuesday, July 12, 2011

MOCHA ouh MOCCA

"kau nih.. lelaki ke jantan??"

tuh lah soalan yang ditujukan kepada aku walaupun pada mula nya aku tertoleh-toleh jugak cari pada siapa yg die tujukan soalan tu . Mane tak nye.. dah sah2 aku perempuan bertudung lagi.. hah! ape yang buat die musykil ngn aku punye jantina? walhal soalan die langsung tidak terkandung perkataan 'perempuan' ke 'wanita' ke 'gadis' ke 'girl' ke.. hurm.. kalau setakat die menerima tumbukan ke-2 dr aku die dah konfius ngn jantina aku.. tak logik lah.. yelah, mase die dpt tumbukan pertama aku semalam , die kate tak saket.. siap mengejek2 aku lagi.. huh! nih sekali lagi aku bagi dah bising.. lu kecoh la der.. bak kate pelakon pujaan aku AaronAziz a.k.a Malek dlm KL Gangster "lu kasi wa mati dulu la baru wa diam!".. Lu mau ka wa kasi lu diam?? lu pikir baek2.. ***warning, jangan ambil serious dengan statement ini kerana banyak wayar aku putus skang gara-gara EsBlended MOCHA habis kat pasar mlm td.(kempunan) =.=



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...