:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, July 27, 2011

cuti mengejut

Hari Selasa malam tu aku drive balek dr keje.. tetibe bila smpai area sungai long aku rasa lain macam ngn perut aku.. SAKIT! i'm not sure what happen with my stomach.. mula mula ingat sakit sikit je n kejap je.. but, bila smpai rumah, belum aku pnjat tangga nak naik bilik , aku dah terduduk menahan pedihnya perut aku.. seriously PEDIH! bukan nak buang air ke apa.. nak kata angin.. tak tau lahh... aku gagahkan jugak bdirin g naik bilik sebab ibu nak sapu kan minyak angin.. aku MENANGIS kott.. SEMALAMAN aku tak lena.. ibu aku smpai tido atas lantai je nk jaga aku nye pasal.. thanx IBU..

Bila bangun pagi, ibu kejut cakap ibu n ayah n pegi Hospital Serdang sebab ayah ada buat checkup.. ibu kata alang2 tu boleh la pegi klinik skali.. aku pun bangun lah jugak g mndi n follow.. smpai serdang, ruparupanya kat sana mmg tak de klinik untuk pesakit luar.. then lepas ayah aku buat terapi.. pegilah Kajang Plaza Medical Centre.. tetibe nurse kat kaunter tuh cakap company ayah aku(TM) tak cover medical charge die.. adoi, aku dah la menahan sakit je nih.. terpaksa lah jugak g Klinik Kesihatan Kajang kat Semenyih tu.. Doktor pun tak tau nak cakap aku sakit apa.. mula2 die ingat pasal aku kurang mnum air.. so, die suh aku test air kencing dulu.. but, clear.. takde pape probs pun ngn air kncing aku.. doktor pun pelik.. die tnye aku period ke? aku jawab lah tak.. dah memang aku tak period pun.. hurm.. doktor pun tak tau nk cakap apa.. die just bagi ubat angin n ubat tuk senang buang air... coz die ngat maybe sebab aku tak buang air lagi dr mlm tadi tuh.. so, aku mintak mc ..cuti lah gamaknya..

Actually , before this aku dah banyak kali sakit macam nih.. tapitime aku kat matrix tak penah kene pun.. ada pun sakit perut kuat sikit pun kejap je..tak lah macam nie.. nak msuk hari ke3 dah.. masih terasa pedih2 nya.. hurm, macam mana mak aku tak risau tuk lepaskan aku pegi jaoh2 kalau macm nie gaya nya.. addoi =.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...