:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, June 1, 2011

Mixture of Feeling

bercmpur baur segala rempah ratus hati nihh
tak tau lahh ape yg aku rasa sbnrnye
sedih , sebak , bengang , kecewa , buntu , sakit , rindu ..
tak tau ape yg patot aku buat..


aku sepatotnye dapat cuti sbtu n ahad nie.(4/6-5/6)
sebab ade knduri kawen kt seremban n knduri tahlil atok aku kat johor
kebetulan permenent aku pun ade knduri jugak kat pahang
masing2 tanak mengalah..
aku dah la time atok aku meninggal tuh aq tak dapat nk balek..
nie wat knduri tahlil arwah.. 
msti lah aq rse terkilan sgt law tak dpt balek kmpg lagi..
alang2 cuti skola.. msti ramai kazen aku sume ade..
so, kteorg kne carik pengganti tuk jage kaunter..
aku dah ofer zahier aka zex keje
mule2 die terima ngn rela 
lg pun 2hari je.. aku nk bayar cash lagi..
tetibe harini 1/6 die kate tak jadik..
aduhh.. ingt senang ke nk crik org tuk gnti..
bengang tu takde la bengang sangat..
tapi terkilan la.. die da cnfident da mle2 bley tlg aku..'tp tetibe xjdik..
sedih la.. aku buntu!!!
bile pikir balek..
ayah aku pun still dalam wad..
entah jadi balek kmpung ke tak la..
tp aku ingt bley la aq tmn ayah aku kt hspital sbtu ahad tu law aq ley cuti..
tp nih.. xdapat nk cuti da..
aku kene full lagi!!!
bile nye aku bole jumpe ayah aku???
cerciter.. sumpah sedih! rindu
sebal je rase..
lemao je aq kat tmpat keje tadi..
ta pecaye? tnye amal.. die nmpk keadaan aku tadi..
bile da mlm siket bru tenang siket..
tpi masih celaru!!!!!!
uwaaaaaaaaa :"GGGG

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...