:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Friday, June 24, 2011

aku yang kejam -.-

tanpa aku sedar..
aku dah pun jadikan kau mangsa hati aku yg bodoh serta bebal nie..
aku tau..law dah rmai yg jd mangsa aku..
korang akan chop aku nie kejam kan??
tpi semua nie.. bukan aku sukasuka..
aku dah cuba tuk tanak saketkn hati orang..
tapi die jadi macam tanpa aku sedar..
dah laa.. lupekan lah aku..
aku dah biasa pun hidup solo..
family aku segalanya..
kawan2 aku jiwa raga aku..
kalau nk bkawan ngn aku..
buat cara kawan yg betol2 kawan punye..
maaf ----
semua nie jadi kerana masa lalu aku yg selalu disakiti. 
tanpa aku sedar , aku dah jd kn org laen mangsa keadaan..
kejam nya aku.. kejamnya aku..
aku sendiri tak paham dengan diri aku .
=.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...