:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, May 26, 2011

26 MAY 2011

the day on that date was the best ever dayi ever had

wake up early on the morning (padahal  cuti)
accompany my parents to the Hospital Serdang
my father having a fisioterapi(xtaw ejaan english die)
acctly ade cousin aku skali (budak kecik lagi)
igt lagi tak si Alya n Azam?
(klik la name alya n azam tu law nk tgk dorg)
haa , dorg la yg aq kne jage
sbb tu kne ikot parents aq g hospital..
lepas settle checkup tuh..
bawak la budakbudak tu mndi kolam kat Country Height
smpai la ayah budakbudak tu balek dr driving test (teksi punye lah)

Lebih kirang pukul 2 ptg cmtuh..
baek punye aq tgh online nih.. 
tetibe aku pelik "apahal mamat nih call aku"...
haha , rupe rupenye nk ajak jalan2 kat putrajaya..
sape lagi.. kalo bukan afi amsyar n harris al-harras , farid pun ade skali
si harras yg drive.. gilaaa (mcam tak syg nyawa)
naseb baek aku ske extreme..
so, aq wat mke takde prasaan je la. haha
smbil2 jalan2 tuh.. capture2 lah
afi bawak Canon die.. 
(well, cm biase..aq pantang dpt pegang camera tuh)
tapi gmba2 kat bawah ni bukan dr canon
tp dr sony ericson w205 aku.. maaf
-.-


  
yg bawah ni baru dr Canon Afi 





paling takleh blahh..
dalam otw balek tuh.. sangkut dlm jem
(orang balek keje , kterog balek tade keje)
tapi belum nk balek rumah pun
singgah kajang kejap sebab harras nk gam kasut die
tggu lah dlm stgh jam cmtuh
pkul 6.40 baru gerak balek..
aku da la risau je lmbat smpai rumah
sbb da lame kot aku kua..
konon kejap je ckp kt ayah aku..
huhu . smpai ruma pkul 7 lebih..
naseb baek ayah tak bising
Alhamdulillah
lagi pun awal2 aq da msj mak aq yg kteorg sgkut dlm jem..

ape lagi kelam kabot la aku balek mandi
siap2 nk pegi putrajaya lagi
percint 11
kali ni bukan melepak
tapi nk bagi surprises untuk beday girl
FARAH AMIRA MUSTAFA
26 may is was her birthday
so, her mother had planned wanna surprise her
kami dijemput untuk memeriahkan majlis
aku tak sangka ayah aku lepaskan aku pegi kali nih
dah la malam kan... tu yg buat aku raguragu dapt kua ke tak
tapi dapat jugak..
mereka2 nih la yg aku jumpe

tiada kata secantik bahasa
tiada makna tanpa semua
kelu lidah terkesima
terima kasih semua 

acctly ade 2 org yg aku baru kenal kat sini
behind me is Shuk.. n the other one is Diana
they are Ara's primary schoolmate (sesuke aku je)

kteorg g 4 kete..
1. Azrul,Alep,Syahmi
2. Harris, Afi, Zahier, Fiqq
3. Miya,Angah,AKU,Najwa,Mira
4. Khaleel,Shuk,Diana,Hazmi

harris a.k.a matt sbnrnye tak knl sgt dgn ara
tapi disebabkan die tade keje
zaer sebok ajak die
n aku pulak saje je suh die g jugak
die pun follow je la
hehe.. thanx matt krn memeriahkn lagi majlis :)

fiqq sebenarnye balek mengejut!
tetibe je die call miya suh amek die kt KTM serdang
sanggup seh balek dr melake
tu la pasalnye demi SAHABAT :)
kan Fiqq ?



gamba bayang2 nie mase kteorg sume lepak kat bridge putrajaya
yg malam2 nmpk cntik ngn lampulampu biru die tuh
background gelap..so, xdpt nk amek gmbar
sbb nnti xnmpk muke pun
so, aku amek gmba bayang2 aje lahh :)

chOOOppp!!!
bukan beday aku ye..
from me  Athirah Rahman..

to FARAH AMIRA MUSTAFA ,
hApPy biRthDaY!!!
sweet 19
wish u happy always,
gudluck in life ,
hope jumpe org yg lebih sayg n hargai kau ,
we LOVE you my dear :))

sweet 19 :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...