:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, April 21, 2011

pergilah kasih , pergilah sayang

kini ku bergelar alumni KMS ,
segala yang manis ku simpan berkaca ,
semua yang pahitku harap berderai .

kepada roomate-roomate ku
AMANINA
ama , segala baik mu insyallah ku ikuti.. halalkan ilmu yg pernah ajar aku.. jgn sedihsedih , Allah sentiasa bersamamu sayang :)

UMMI FATIN
umie , sorry kalo aku expect kau mampu buat lebih dari kemampuan kau.. tapi segala nakal2 kite yang ama salu mara tu da tinggal kenangan.. doaku bersamamu kasih :)

AZWANI
wanie , lepas nie kte da tade na gadogado da dlm bilik.. slalunye , kalo bukan suara aku, mesti suara kau yg mmeriahkan bilik.. tapi wanie , ingat jgn sakitkan hati bnyk orang , sebab nnti kau sndiri aku rasa sakitnya.. kau dalam ingatan rindu :)



classmate ku..A1T2
maaf sejuata kali maaf , perjumpaan terakhir kita aku tidak turut serta.. bukan sesuke , bukan tak sayang.. tapi, aku dapat rasa jurang antara kita.. aku sayang korang.. tapi macam mna jurang tu bole wujud pun aku tak sedar.. aku rasa tak sanggup nak berdepan ngn korang saat akhir tu.. maafkan aku.. aku faham , dalam setandan pisang , tak semunya busuk.. tapi bagi lah aku masa untuk pulihkan semangat aku.. insyAllah , ade rezki n panjang umo kite akan berjumpe lagi.. biarlah masa yang menentukan.. sekali aku sayang , selamanya tetap sayang :) Ya Allah , kembalikanlah semangat ku , sokongan ku dari mereka..

Moment-moment bersama sebelum berakhir 
JAMUAN STEAMBOAT
KELANANG SPLASH
TARIAN CITRAWARNA
NASYID
PERMAINAN TRADISIONAL
GAMBAR KELAS
SAAT2 PONTENG
KULIAH TERAKHIR
ORANGE DAY(tanpa aku)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...