:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Thursday, March 3, 2011

horrible.terrible.the best!

Assalamualaikum :)

rindu rasanya kat blog nie..
macam2 yang aku buat dalam minggu nie..
busy nye bukan maen..
sampai takde mase tuk rest..
stakat cukup2 tido malam je ade pun..
tutor terbengkalai..
dalam kuliah ke tutor ke
asek mengantuk!
tak tahan...
n semalam smpai terpaksa ponteng kuliah math
sedih kowt.. tapi serious tak tahan ngntuk..

tapi ini lah yang dipanggil mencari pengalaman..
inikali pertama aku terlibat persembahan tarian untuk minggu kebudayaan..
hari2 practice.. sangat penat.. demam segala sendi..
ini jugak kali pertama aku masuk nasyid..
kelam kabot pilih lagu! 3 hari practice 3 hari tu lah tuka lagu..
n undian telah menempatkan NAMESIS(name kump aku) buat psembahan yg ke4. awal tu..

malam ni malam yang aku tunggu2..
malam kebudayaan yg akan mengakhiri sengsara sendi..
petang ni lepas aerobik da nak get ready tuk tarian..
huh! nanti kan video tarian kami okay..

nasyid pun insyALLAH akan ade video..
akan ku usahakan...

tapi besok pagi pulak aku games
pertandingan permainan dalaman
anjuran kelab Rukun Negara lak . hurm


(:ku berkoban demi markah koko:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...