:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Friday, January 21, 2011

PagiPagi



pagi tadi.. aku baru nak sambung balek tidur lepas subuh(anak dara ape pun tak tau lah) .
tapi tetibe aku dengar suara ayah aku cam panggil

ayah : ibu, angah dah bangun belum?
ibu : kenapa dengan angah? ayah la hanta adek skola..(mak aq ingat ayh aq na sruh aku anta adek aq g skola)
aku : (jangan nk suruh aku anta la -.-')
ayah : ayah bukan nak suruh ant adek la , nak ajak pegi minum .
ibu : angah , tu ayah ajak pegi minum.. jum !ibu nak ikut skali..
aku : ohh, okay .

Adoi , spoil je.. baru na tido lek . ngeh3. lepas je anta adek aku , kiteorang pegi la rstoren mamak makan roti canai . akubelum apeape lagi dah saket perot uhh . ceh . ni sebab malam tadi aku tak makan pape lahh kowt . jadi pelawasan tuh berjalan lancar je (tapi elok la kan, takdela membuncit je.haha) kalo aku makan la malam.. takde nye pagipagiaku dah saket perot . mane taknye , sejak aku cuti midsem nih.. mane aku penah miss makan malam pastu bangun pun lambat je.. saluw pas subuh tido lek tak pun sambung tgk citer korea aku tuh (tak abes2). makan pun dah jadi package sarapan n mkn tengahari . tapi cuti aku dah nak abes pun.. ahad ni nak kena balek ostel da.. uwaaa . kejap je cuti.. takde lepak or kuar mane2 pun.. duk umah membuncitkan perot je . mber sume tak cuti .. aku je yang cuti . ni la akibat dak matriks tak same cuti ngn dak U .. hurm.. naseb2 . tapi takpe, bulan April ni aku abes.. aku nak enjoyyyy! haha . tunggu la korangg :DD


ohhya ! citer korea yg aku donload tuh da abeh donlod da.. tapi belum start tengok . kat hostel lah baru tengok.. kesian notebook aku ni.. da bape hari tak off sebab duk donlod citer tuh.. hee . lagi satu , aku ade jumpe satu port citer korea nih.. memang boleh donlod n tgk on9.. DramaLoad . bagi yang memang minat criter korea n takde astro.. boleh la tgk kat sini.. yang nak tambah stok movie tok bwk lek ostel boleh la donload kat sini.. full episode ade!(promot lak aku)

3 comments:

Unknown said...

muahah pehal lak ko terlompat keriangan tu..

Anonymous said...

comel kot gmbr lompat ;D

ctnurathirah said...

haha . pagi yang segar kan..
tu gamba lepas joging sbnrnye .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...