:welcome:

Selamat Datang , Selamat Membaca
Inilah Dunia si Gadis Mocha



:gadismocha:

:gadismocha:

:soundofsoul:

Wednesday, January 19, 2011

Ape Jenis Blogger aku ni???

ni lah yang kita nak bincangkan
(ngn sape yg aq nk bincang ni? -.-)

okay , mule wujudnya account blogspot aku ni..aku tak tau nak start macam mana.. so, aku biarkan dalam nak dekat setahun camtu kot tanpa satu posting pun ! tetibe ex-bf aku(kiteorg still contact as friend) tanya aku pasal blog.. aku terus tringat bog aku yang dah terbiar tu.. start dr time tuh aku mula meng"post'kan sejarah hidup aku . 

first skali.. niat aku berblogging ni adalah nak merekod kan segala peristiwa dalam hidup aku(kat skola tanak blaja sejarah , tapi kat blog nk buat sejarah) . datzs mean aku jadikan blog aku ni sebagai diari hidup aku . walaupun tak semua yang aku dapat luahkan , tapi.. kenangan masam manis sume dah ade . aku rasa puas !

kenapa aku tak jadi blogger yang menyampaikan maklumat? hurm itu lah masalah aku . bila mulanya dunia blogging aku , ape yang aku dapat dari blogger laen buat masa tu hanyalah meng'post' sejarah hidup kenangan  segala macam . aku tak jumpe lagi pun blogger yang menyampaikan maklumat . aku dah lah jenis yang otak tak berkembang . just mengikuti peredaran masa dan sekeliling tanpa ada rase nk buat sesuatu yang baru . bila dah duatahun macam tu , baru lah aku jumpe blogger2 otai yang banyak menyampaikan maklumat dari merekodkan sejarah hidup  . aku baru tau ape guna nya blog yang sebenarnya . tapi kenapa aku tanak jadi macam dorang?(ulang balik soalan) . sebenarnya aku ni kurang pengetahuan am (bukan stakat baca paper , ber'google' pun aku malas) . hehe . teruk kan? tu la masalah nya -.-'

dengan ini , aku mengambil keputusan..
untuk post je ape yang terlintas dalam kepala otak aku mengikut keadaan , masa yang terluang, dan kerajinan untuk menaip . hee :D

tapi , izinkan lah aku melepak kat blog korang yang full dengan information n story yang menrik tuh (merayu ni) . maybe aku boleh dapat inspirasi untuk meng'post' . 
^_^

2 comments:

Unknown said...

mueheh..dah ko bagi tau kitorang sejarah idop ko..tu pon dah kire makluamt dah tu..mklumat sejarah idop ko..eheh..

ctnurathirah said...

haha .maklumat lah sangat .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...